reklama

Chcem byť reprezentačným trénerom s platom 450.000 eur ročne !

A davam jednu zasadnu  garanciu. Reprezentacia pod mojim vedenim streli v nasledujucej kvalifikacii viac ako 7 golov ! Teda viac ako za trenera Weissa v kvalifikacii ME 2012 . V pripade ak tuto garanciu nesplnim, vratim svoj 2-rocny plat naspat SFZ !  Pan Kovacik, pouvazujte prosim nad mojou ponukou .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

V pripade, ak moju ponuku neprijmete, budete sa este 2 roky trapit s tym istym trenerom Weissom.

Tak ako sa bude s nim trapit aj redaktor z Profutbal.

A tak sa budu trapit s nim aj slovenski futbalovi fanusikovia.


A moje dovody, preco chcem vystriedat p. Weissa :

1. Hrame skaredy futbal, neda sa na to vobec pozerat. Nedavame goly, ktore su korenim a radostou futbalu

2. Mame sa rozhodne za co hanbit. Prehra 0-4 s Armenskom a prehra v Luxemburgu 1-2. To su zahanbujuce vysledky !

3. Novinari a sportova verejnost si zasluzi, aby sa reprezentacny trener ku nim spraval slusne a korektne

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

4. Dam sancu naozaj vsetkym slovenskym futbalistom, ktori su kandidati na reprezentacny dres. A nie iba tym vyvolenym, pripadne mojim oblubenym.


Matus Zahoransky

Matus Zahoransky

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Mam rad vesele aj vaznejsie temy, Na pobavanie aj zamyslenie Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu