reklama

V Egypte ma napadli a takmer roztrhali túlavé psy !

V Egypte ma okradol taxikár, další Egypťan ma zvalili na zem a vytrhol mi z ruky môj mobil. Okrem toho ma napadli túlavé psy a išlo mi pri tom doslova o život. A aj tak to bola moja najlepšia dovolenka !

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Tak taku vetu moze vyslovit len naozaj dobrodruzna povaha, tzv. Zberatel adrenalinovych zazitkov.

Ked si myslite, ze sa pribeh prihodil mne, tak ste na omyle. Prihodilo sa to na dovolenke v Egypte mojmu vybornemu kamaratovi Mirekovi z Prahy.

Mirek mi svoje zazitky z Egypta popisal takto :

- Hned prvy den ma okradol taxikar, ktory sikovne vyuzil, ze som pri plateni za taxik nemal drobne. A tak ma cesta taxikom vysla namiesto 5 dolarov takmer 50. Mal som z toho pokazenu naladu, ale to som netusil, ze to je len nevinny zaciatok dalsich trablov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Druhy den sme boli na celodennom vylete v Luxore. Nakolko tam bol zakaz fotografovania, tak som si fotoaparat pre istotu nechal v autobuse. Ale kedze som sa ocitol v hrobke uplne sam , tak som neodolal urobit si mobilom jeden snimok. Samozrejme bez blesku, aby som neuputal pozornost. Zrazu sa na mna zozadu vrhol akysi Egyptan, ktory tam musel byt dlhsie dobre schovany. Vytrhol mi mobil z ruky a dal si ho do vrecka. Pochopil som , ze mam len dve moznosti. Bud s nim zapasit, alebo si od neho svoj vlastny mobil kupit naspat. Egyptan bol vyssia vahova kategoria ako som ja, a preto som sa rozhodol pre druhu moznost. Stalo ma to dalsich 20 dolarov navyse. Za tuto sumu mi bol ochotny moj mobil vratit.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ked takyto prepad Egyptan denne urobi desiatim turistom, tak ma na Egyptske pomery velmi slusny zarobok.

- A teraz zazitok, v ktorom mi islo doslova o zivot. Vdaka mojej zalube , ktora sa vola Geocaching /hladanie skrysi/ som sa vybral v Hurghade na miesto, kam sa bezni turisti nikdy neodvazia vkocit. Daleko od hotelov, v oblasti, kde je len niekolko zrucanin a nebyvaju tam dokonca ani Egyptania. Hladanu skrysu som nakoniec s problemami nasiel ale tym vacsim problemom bola svorka miestnych tulavych psov. Psy som si vsimol ked boli odo mna asi 200 metrov. Bohuzial rychlo zbadali aj oni mna a cela svorka sa okamzite vydala smerom ku mne. Bol som siroko daleko jedina ludska bytost a asi aj jedina potencionalna korist a potrava. Tak som v poslednej chvili vyliezol na vyssi murik zruteneho domu a dufal som , ze som v bezpeci. Ale mylil som sa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Svorka psov sa zhromazdila pod murikom a zacala na mna brechat. Pes je sice priatel cloveka, ale chovanie tychto psov ku mne bolo viac ako nepriatelske. Brechot postupne silnel a mne z toho naskakovala husia koza . Ked som videl ich ostre zubiska a zaslintane papule, tak som zacinal citit strach. Psy zacinali byt cim dalej tym besnejsi a agresivnejsi, a ja som sa pomaly lucil so zivotom. Snazili sa vyskocit ku mne , ale nastastie bol murik dost vysoky a tak im par centimetrov k tomu chybalo. Sam neviem, aky dlhy cas som na tom muriku stravil a ako dlho by som tam este vydrzal …Ale nakoniec som mal obrovske stastie. Po nedalekej polnej ceste sa blizilo ku mne starucke auto. Jeho sofer – starsi Egyptan, ked videl mna zufaleho stat na muriku a podo mnou svorku rozdivocenych psov, tak zastavil auto a zacal na nich hlasno trubit. Psy este hodnu chvilu brechali, no po nejakej dobe akoby na povel usli prec. Nevedno kam. Bol som zachraneny !

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ked mi to Mirek dorozpraval, tak som si hned pomyslel, ze nechybalo vela k ozajstnej tragedii. Predstavil som si potencionalny titulok v Ceskom denniku Blesk alebo v Slovenskom Novom Case :

Ceskeho turistu v Egypte roztrhali divoke psy !

Denne citam bulvarnu tlac a musim povedat, ze som tam par krat videl titulky ako :

Ceskeho turistu zavalila v Tatrach lavina

Cesky turista neprezil 300 metrovy pad do rokliny .

Mireka poznam uz roky a on je veru poriadne dobrodruzna povaha. Tentoraz mal velke stastie a tak sa moze veselo vrhnut za dalsimi dobrodruzstvami. Uz sa tesim ako mi ich najblizsie vyrozprava.

Matus Zahoransky

Matus Zahoransky

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Mam rad vesele aj vaznejsie temy, Na pobavanie aj zamyslenie Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu