reklama

Fico, Mečiar a Slota - nás inšpirujú

O tejto trojici politikov sa doposiaľ popísalo veľa negatívneho. Ja som sa naopak snažil nájsť aj nejaké pozitívne veci.  A ako títo traja páni ovplyvnili naše životy ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


Velmi vyrazne !

Posudte sami :

- odteraz ked idem s manzelkou na dovolenku, tak uz neobchadzame cestovky, neprezerame si ich katalogy. Jednoducho vypisem TENDER.

- ked som nedavno maloval portret mojej dcerky, daval som si velky pozor, aby som jej namaloval dostatocne velky krk. V opacnom pripade by sa mohla urazit, pripadne ma dat aj na sud

- pred tyzdnom som v tenise prehral vcelku hanebne 0:6,0:6. Dostal som dvoch nepopularnych kanarov. Viaceri sa ma pytali na vysledok. Ked sa ma to opytal jeden blizky kamarat, tak som ho chytil pod krk a povedal som mu : - Este raz sa ma to opytas tak ti jednu j…. ! Odvtedy sa ma na to nepytal !

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- minule som sa chystal do Budapesti. Vypisal som si vsetky autobusove a vlakove spojenia. Bolo ich dost. Keby mi ale ziaden nevyhovoval, tak by som tam letel svojim sukromnym lietadlom. V najhorsom pripade by som vytiahol z garaze stary zapraseny tank

- ked idem do krcmy na pivo, manzelka mi uz nerobi ziadne nechutne sceny. Na rozlucku jej zaspievam : Spanombohom idem od Vas …, na zaver pekne zakyvem. A namiesto hlupych vycitiek - uroni aj nejednu slzicku

Matus Zahoransky

Matus Zahoransky

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Mam rad vesele aj vaznejsie temy, Na pobavanie aj zamyslenie Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu