reklama

Aj Vás vodia dlžníci za nos ?

Ked chces prist o kamarata alebo priatela - tak mu pozicaj peniaze ! Parkrat som pozical mensie sumy niektorim mojim kamaratom a odvtedy som o nich nepocul.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Za par korun, alebo ak chcete za par eur som sa ich navzdy zbavil. Takze vlastne mozem byt celkom rad, ze ma to nakoniec vyslo pomerne lacno.

Casto sedavam na kavicke s exekutorom. Ochotne sa mi postazuje.

Pravidelne musi pocuvat vyhovorky dlznikov, preco neplatia svoje dlhy. Vacsina z nich tvrdi, ze cakaju len na velky uver z banky a potom vsetky svoje dlhy zaplatia. Samozrejme , ze sa to nikdy nestane. Dalsi uz dlhe mesiace slubuju, ze prave buduci pondelok, alebo buducu stredu cakaju vacsiu platbu a potom uz urcite zaplatia. Ale takisto nic.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Najdu sa vsak aj originalne vyhovorky a tie si rad vypocujem. Ludsku vynaliezavost totiz obdivujem.

Nedavno exekutor volal dlznikovi, ze preco tu slubovanu uhradu stale neposlal.

Dlznik sa ozval tichym hlasom akoby telefonoval kdesi zo zahrobia :

- Pane. Som v nemocnici. Minuly pondelok som isiel autom do banky poslat vam peniaze a na krizovatke do mna narazila Avia. Takze namiesto do banky som putoval do nemocnice.

Dalsi na otazku, kedy uz konecne vyrovna svoj dlh odpovedal :

- Pane a odkial to mam preboha vediet ! Čo si myslite , ze som veštec ?

Ale najviac originalny bol tento dlznik :

- Pan exekutor ! Prestante mi preboha tolko vyvolavat. Som poctivy clovek, ziaden podvodnik . Svoje dlhy platim. Teda nie vsetky, pretoze momentalne sa mi nedari. Ale raz mesacne dam vsetky moje ucty na jednu kopu a z nich vyberiem jednu svoju dlzobu, ktoru aj zaplatim. Ale ked mi budete takto vyvolavat a budete na mna tlacit, tak vasu pohladavku navzdy vylucim zo zrebovania !

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takze nezabudnite : Miluj dlznika svojho !

Matus Zahoransky

Matus Zahoransky

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Mam rad vesele aj vaznejsie temy, Na pobavanie aj zamyslenie Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu