reklama

Neverte im !

Recenzie filmov v denniku SME pravidelne citam, ale zasadne sa nimi neriadim ! Viackrat som si otestoval, ze film , ktory ma byt podla recenzie nevydareny, je pre mna prijemnym prekvapenim a takisto aj naopak. Bohuzial az prilis casto...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Ak by som veril recenzii na film Do Rima s laskou uverejnenu v SME dna 20.7.2012, tak by som na ten film v zivote nesiel.

http://m.sme.sk/?cl=6464902

Ale dobre, ze som neveril. Vyborne som sa na filme pobavil a zaradujem ho k najlepsim filmom Woodyho Allena.

Skvela oddychovka, vtipne dialogy, nenasilny dej. Najma pribeh v ktorom figuruje taliansky herec Roberto Benigni je skvely , takmer az neuveritelny a vystihuje sucasnu pomylenu spolocnost co sa tyka statusu Celebrity.

Myslim, ze Woody zostal aj nadalej dostatocne kriticky, podrypovacny a uleteny, takze sa rovnako tesim aj na jeho dalsi film.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A recenzie v SME budem citat aj nadalej. A ked tam napisu, ze sa film nevydaril - tak sa do kina rozhodne vyberem !

Matus Zahoransky

Matus Zahoransky

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Mam rad vesele aj vaznejsie temy, Na pobavanie aj zamyslenie Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu