reklama

Zľava ?! Výpredaj ?! Zabudnite ...

- Ahoj, akú máš krásnu kabelku !  - Oooh dakujem. A vieš, že vôbec nebola taká lacná ako vyzerá. Tento týždeň majú na ňu špeciálnu akciu - bola zdražená o 100 %. Bola to taká nevýhodná cena, že som nemohla odolať !

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

A tak som si ju musela kupit ! Ponahlaj sa, to zdrazenie plati len do konca tyzdna ! Potom to uz bude za normalne ceny. Poviem ti, ze teraz su vo viacerych obchodoch paradne ZDRAZENIA / pozn. opak slova Zlava/ a tak som si nakupila uz vela veci za ozaj vysoke ceny ! Som taka stastna !

Zda sa Vam ten rozhovor akysi cudny ? Akoby to bolo cele naopak ? Ano je to len ironicka fikcia.

Ano, zda sa Vam cudny preto, lebo patrite k tym 95% obyvatelstva, ktori maju radi slova Zlava, Vypredaj a jednoducho radi nieco usetria . Patrim k nim aj ja.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale zije medzi nami aj zhruba 5% ludi /mozno menej/, ktori sa casto radi pochvalia tym, ze si kupili nieco velmi drahe.

Napriklad saty za 2.000 Eur, dovolenku za 6.000 Eur, hodinky za 20.000 Eur atd.

Lacne veci nechcu. Keby sa pochvalili kupou lacnej veci, to by bola pre nich hanba. Skodilo by to ich imidzu.

Nepisem len o celebritach z Markizackej relacie Smotanka. Su to aj jedinci ktori ziju vo vasom okoli a dobre ich poznate. Ludom zo Smotanky sa chcu za kazdu cenu podobat. A preto sa spravaju ako oni. Nosia len znackove veci, drahe modne doplnky a chodia len na najdrahsie dovolenky.

A hlavne sa tym vela chvalia. Chvalit sa , chvalit sa a vela sa predvadzat a ukazovat – to je ich zakladne kredo !

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A clovek ma pocit, ze sa im dari. A ze su uspesni a vysmiaty.

Takze filozoficka otazka na zaver. Ked si zajtra nakupim za vsetky svoje uspory drahe oblecenie, drahe hodinky a zaplatim si najdrahsiu dovolenku, budu ma moji znami a priatelia povazovat za uspesneho a stastneho cloveka ? Budu ma obdivovat ? Zmeni sa moj zivot k lepsiemu ?

Moj osobny nazor je, ze NIE.

Takze sa o to nebudem ani pokusat a budem si zit svoj zivot podobny tomu , co zije 95 % z Vas.

A tu Markizacku Smotanku radsej nebudem ani pozerat !

Matus Zahoransky

Matus Zahoransky

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Mam rad vesele aj vaznejsie temy, Na pobavanie aj zamyslenie Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu