reklama

Nebulo o čem... Vtipne o Záhorákoch a o deťoch.

Dnes som si spomenul na stary dobry vtip o Zahorakoch. A preco ? Vdaka mojmu malemu syncekovi. Urobil nieco, cim ma velmi prijemne prekvapil. Aku ma ten vtip suvislost s mojim syncekom - objasnim dalej v mojom pribehu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Takze najprv ten vtip.

V rodine maju sestrocneho chlapceka, ktory doposial nepovedal ani jedno slovo. Na oslave jeho siestych narodenin je z toho dovodu smutna nalada. Tak daju chlapcekovi aspon ochutnat pohar domaceho vina. Ten sa napije a povie svoje prve slovo v živote :

- Kysluo !

Vsetci sa zacnu spontanne radovat, ze chlapec nie je nemy a pytaju sa ho :

- Prečo si doteraz nič nepovedal ?

A chlapec sa zamysli a odpovie:

- Nebulo o čem.

Pekna pointa, mozno odpozorovana zo skutocneho zivota.

Deti vedia skutocne prekvapit. Vacsinou prijemne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moj maly syncek Martinko nedavno oslavil svoj prvy rocik. Je pohybovo velmi sikovny, chodi uz od deviatich mesiacov. Zatial toho ale vela nenarozprava.

No dnes ma prekvapil. Ked som odchadzal dolu schodmi tak namiesto toho, aby za mnou plakal ako obycajne, tak sa ma pekne opytal :

- Kde ideš ?

Bolo to tak zrozumitelne a pritom take mile a necakane, ze som sa tomu naozaj velmi potesil.

Martinko by urcite vedel povedat uz vela, vela veci. Ale zatial, nebulo o čem...

Matus Zahoransky

Matus Zahoransky

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Mam rad vesele aj vaznejsie temy, Na pobavanie aj zamyslenie Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu