reklama

Dnes ide Šeherezáda.

Oznami mi moja manzelka a to znamena, ze dnes si v televizii nepozriem ziaden sportovy prenos ani iny film. Funguje to takto aj v inych domacnostiach, ze muzi su pocas vecernej telenovely diskriminovany ? Alebo sa najdu aj taki muzi, ktori sa na Seherezadu tesia ? Teraz si spominam na jedneho, ktory sa urcite tesi. Lezal som s nim v nemocnici a volal sa Maradona.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Neviem ani ako sa v normalnom zivote volal, ale ked sme sa zoznamovali tak mi povedal : Mne na dedine nikto nepovie inak ako Maradona. Takze odvtedy bol aj v nemocnici pre vsetkych Maradona. Za tych par dni som sa o nom dozvedel vsetko. Ze je najlepsim futbalistom v okrese, kolko mal v zivote zien a ze ma rad Meciara. Takze typicky chlap, az na jednu vec …

Kazdy den o pol piatej chodil netrpezlivo po izbe a pytal sa ma :

- No co, neides pozerat ?

- A co davaju futbal ?

- Ale kde futbal, telenovelu !

Ked som mu vysvetlil, ze take nieco nepozeram, nechapavo krutil hlavou :

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Ty naozaj nepozeras telenovely ? Ta co si za chlapa ?

V nedelu boli navstevy a Maradona sa uz od rana tesil, ze za nim ma prist manzelka. Lezal prave na posteli ked sa v dverach objavila jeho zienka. Maradonovi sa rozziaril na tvari siroky usmev , ruku nasmeroval smerom k manzelke a zvolal na nu :

- No co som hovoril ! Co som ti hovoril ! Tak bude !

A jeho zienka hned na to :

- Tak to si mal pravdu, ale uvidis, ze v tej dalsej casti sa daju dokopy !

- Dali by sa dokopy, ale ta sluzka im to prekazi !

- Nestihne, lebo sluzku Manuel Fernando vyhodi, ked sa zisti, ze im ukradla …..

Manzelka sa blizili k Maradonovej posteli a bola tak zahlbena do vzrusujuceho dialogu so svojim muzom, si ani nevsimla mna a ostatnych spoluleziacich. Uplne nas ignorovala.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

To rozoberanie telenovely im trvalo asi 15 minut, potom nastala minuta ticha. Maradona sa nakoniec len tak mimochodom opytal manzelky :

- A co, ako sa maju nase deti ? Ani si mi este nepovedala

- Dobre. …/pauza 15 sekund/. Ale aj tak si myslim, ze ta nevera mu len tak neprejde, Emanuela ho opusti !

Darmo telenovela je niekedy viac ako vlastny zivot.

Matus Zahoransky

Matus Zahoransky

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Mam rad vesele aj vaznejsie temy, Na pobavanie aj zamyslenie Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu